Konsultacje społeczne dotyczące likwidacji placowki wsparcia dziennego prowadzonej w formie świetlicy pn. ,,Gminny Dom Kultury w Suchaniu"
Zarządzenie Nr 88/2023
Burmistrza Suchania
z dnia 28 września 2023 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczącyh likwidacji placówki wsparcia dziennego prowadzonej w formie świetlicy pn. ,,Gminny Dom Kultury w Suchaniu”
Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572, poz. 1463 oraz poz. 1688) w związku z § 2 ust. 2 oraz § 5 uchwały Nr XVIII/149/2017 Rady Miejskiej w Suchaniu z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Suchań (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 1303) zarządzam, co następuje:
§ 1.1. Zarządzam przeprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących likwidacji placówki wsparcia dziennego prowadzonej w formie świetlicy pn. ,,Gminny Dom Kultury w Suchaniu”, zwanych dalej konsultacjami. Projekt uchwały w sprawie likwidacji placówki wsparcia dziennego prowadzonej w formie świetlicy pn. ,,Gminny Dom Kultury” stanowi Załącznik nr 1 do Zarządzenia.
2. Celem konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców Gminy Suchań temat likwidacji placówki.
3. Konsultacje mają zasięg gminny (dotyczą całego obszaru gminy), a uprawnionymi do udziału w konsultacjach są mieszkańcy Gminy Suchań.
§ 2.1. Projekt uchwały zostanie wyłożony do konsultacji w terminie od 28 września 2023 r. do
6 października 2023 r. w następujący sposób:
- w formie papierowej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suchaniu (pok. nr 15)
- w Biuletynie Informacyjnym Gminy Suchań http://bip.suchan.pl/.
2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie:
1) badania opinii poprzez formularz zgłaszania uwag, który stanowi Załącznik Nr 2 do Zarządzenia, lub
2) składania pisemnych wniosków i uwag.
3. Uwagi do projektu uchwały, w formie określonej w ust. 2, można przekazywać w terminie jego wyłożenia:
1) wysyłając wypełniony formularz zgłaszania uwag drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@suchan.pl lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP. Adres skrytki ePUAP: /wwg6ja101l/Skrytka (podpisane profilem zaufanym lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu),
2) przekazując pisemnie do Urzędu Miejskiego w Suchaniu,
ul. Pomorska 72,
3) wysyłając na adres: Urząd Miejski w Suchaniu, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań (decyduje data wpływu).
§ 3. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji i udzielanie wyjaśnień jest Grażyna Siwek – Sekretarz.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez jego rozplakatowanie na obszarze objętym konsultacjami, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchaniu.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
FORMULARZ ZGŁASZANIA UWAG (PDF, 131.93Kb) | 2023-09-28 13:53:29 | 2 | |
FORMULARZ ZGŁASZANIA UWAG (DOCX, 16.53Kb) | 2023-09-28 13:53:29 | 2 | |
Uchwała likwidacja PWD (PDF, 83.17Kb) | 2023-09-28 13:53:29 | 5 | |
Wynik konsultacji (PDF, 33.30Kb) | 2023-10-10 14:40:14 | 5 | |
zarządzenie konsultacje (PDF, 175.26Kb) | 2023-09-28 13:53:29 | 5 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Grażyna Siwek Data wytworzenia:
28 wrz 2023
Osoba dodająca informacje
Grażyna Siwek Data publikacji:
28 wrz 2023, godz. 13:53
Osoba aktualizująca informacje
Grażyna Siwek Data aktualizacji:
10 paź 2023, godz. 14:40