Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Suchaniu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Konsultacje społeczne dotyczące likwidacji placowki wsparcia dziennego prowadzonej w formie świetlicy pn. ,,Gminny Dom Kultury w Suchaniu"

Zarządzenie Nr 88/2023

Burmistrza Suchania

z dnia 28 września 2023 r.

 

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczącyh likwidacji placówki wsparcia dziennego prowadzonej w formie świetlicy pn. ,,Gminny Dom Kultury w Suchaniu”

 

            Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572, poz. 1463 oraz poz. 1688) w związku z § 2 ust. 2 oraz § 5 uchwały Nr XVIII/149/2017 Rady Miejskiej w Suchaniu z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Suchań (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 1303) zarządzam, co następuje:

 

§ 1.1. Zarządzam przeprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących likwidacji placówki wsparcia dziennego prowadzonej w formie świetlicy pn. ,,Gminny Dom Kultury w Suchaniu”, zwanych dalej konsultacjami. Projekt uchwały w sprawie likwidacji placówki wsparcia dziennego prowadzonej w formie świetlicy pn. ,,Gminny Dom Kultury” stanowi Załącznik nr 1 do Zarządzenia.

2. Celem konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców Gminy Suchań temat likwidacji placówki.

3. Konsultacje mają zasięg gminny (dotyczą całego obszaru gminy), a uprawnionymi do udziału w konsultacjach są mieszkańcy Gminy Suchań.

§ 2.1. Projekt uchwały zostanie wyłożony do konsultacji w terminie od 28 września 2023 r. do
6 października 2023 r. w następujący sposób:

  1. w formie papierowej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suchaniu (pok. nr 15)
  2. w Biuletynie Informacyjnym Gminy Suchań http://bip.suchan.pl/.

2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie:

1) badania opinii poprzez formularz zgłaszania uwag, który stanowi Załącznik Nr 2 do Zarządzenia, lub

2) składania pisemnych wniosków i uwag.

3. Uwagi do projektu uchwały, w formie określonej w ust. 2, można przekazywać w terminie jego wyłożenia:

      1) wysyłając wypełniony formularz zgłaszania uwag drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@suchan.pl lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP. Adres skrytki ePUAP: /wwg6ja101l/Skrytka (podpisane profilem zaufanym lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu),

2) przekazując pisemnie do Urzędu Miejskiego w Suchaniu,
ul. Pomorska 72,

3) wysyłając na adres: Urząd Miejski w Suchaniu, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań (decyduje data wpływu).

§ 3. Osobą odpowiedzialną za  przeprowadzenie konsultacji i udzielanie wyjaśnień jest Grażyna Siwek – Sekretarz. 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez jego rozplakatowanie na obszarze objętym konsultacjami, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchaniu.  


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
FORMULARZ ZGŁASZANIA UWAG (PDF, 131.93Kb) 2023-09-28 13:53:29 2
FORMULARZ ZGŁASZANIA UWAG (DOCX, 16.53Kb) 2023-09-28 13:53:29 2
Uchwała likwidacja PWD (PDF, 83.17Kb) 2023-09-28 13:53:29 5
Wynik konsultacji (PDF, 33.30Kb) 2023-10-10 14:40:14 5
zarządzenie konsultacje (PDF, 175.26Kb) 2023-09-28 13:53:29 5
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Grażyna Siwek

Data wytworzenia:
28 wrz 2023

Osoba dodająca informacje

Grażyna Siwek

Data publikacji:
28 wrz 2023, godz. 13:53

Osoba aktualizująca informacje

Grażyna Siwek

Data aktualizacji:
10 paź 2023, godz. 14:40