Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Suchań w 2018 roku
Przejdź do załącznikówZakres zamówienia publicznego obejmuje udzielenie oraz obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 400 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych). Oprocentowanie kredytu ustalone będzie kwartalnie na podstawie stawki WIBOR 3M, notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane są odsetki i marży banku (stała w okresie obowiązywania umowy). Powyższe koszty są całkowitą wartością zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia do umów żadnych innych kosztów obsługi kredytu. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykorzystanie kredytu nastąpi w formie przelewu na rachunek Zamawiającego Nr 57 9387 1042 4206 0091 2000 0010 Pyrzycko-Stargardzki Bank Spółdzielczy Oddział w Stargardzie. Wykonawca jest zobowiązany tak skalkulować opłaty i prowizje aby weszły w skład marży to jest jednej stawki procentowej, której wysokość będzie stała w całym okresie spłaty kredytu. Zamawiający wymaga aby wyłoniony Wykonawca wyraził zgodę na wcześniejszą spłatę kredytu oraz na wykorzystanie tylko części kredytu, jeśli sytuacja finansowa Zamawiającego na to pozwoli. Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie przez Wykonawcę marży za wcześniejszą spłatę kredytu oraz za niewykorzystaną część kredytu. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Termin udostępnienia kredytu - 05 grudnia 2018 r. Karencja w spłacie rat kapitału - do 20 stycznia 2019 r. Spłata rat kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych. Pierwsza rata 20.01.2019 r, ostatnia rata 20.12.2024 r.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zmiana ogloszenia 1.pdf (PDF, 423.24Kb) | 2018-11-05 09:51:35 | 212 | |
Ogloszenie o zamowieniu.pdf (PDF, 461.15Kb) | 2018-10-15 15:11:19 | 269 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zal_1-4_Formularze.zip (ZIP, 100.50Kb) | 2018-10-15 15:12:15 | 163 | |
Zal_5-15_dokumenty_finansowe.zip (ZIP, 12.94Mb) | 2018-10-15 15:12:57 | 179 | |
SIWZ.pdf (PDF, 12.21Mb) | 2018-10-15 15:12:00 | 192 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zmiana SIWZ 1.pdf (PDF, 215.07Kb) | 2018-11-05 09:51:58 | 212 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
05 11 2018 09 52 12 Zmiana SIWZ 1.pdf (PDF, 215.07Kb) | 2018-11-05 09:52:12 | 216 |
Informacja z otwarcia ofert
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SKM C224e18111413350.pdf (PDF, 248.69Kb) | 2018-11-14 13:35:54 | 234 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SKM C3350181123140600.pdf (PDF, 719.29Kb) | 2018-11-23 14:26:32 | 210 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Kredyt udzielenie zamowienia.pdf (PDF, 153.17Kb) | 2018-12-18 10:17:02 | 217 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Siwek Data wytworzenia:
15 paź 2018
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Siwek Data publikacji:
15 paź 2018, godz. 15:11
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Siwek Data aktualizacji:
15 paź 2018, godz. 15:11