System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Suchań w 2018 roku
Zakres zamówienia publicznego obejmuje udzielenie oraz obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 400 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych). Oprocentowanie kredytu ustalone będzie kwartalnie na podstawie stawki WIBOR 3M, notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane są odsetki i marży banku (stała w okresie obowiązywania umowy). Powyższe koszty są całkowitą wartością zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia do umów żadnych innych kosztów obsługi kredytu. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykorzystanie kredytu nastąpi w formie przelewu na rachunek Zamawiającego Nr 57 9387 1042 4206 0091 2000 0010 Pyrzycko-Stargardzki Bank Spółdzielczy Oddział w Stargardzie. Wykonawca jest zobowiązany tak skalkulować opłaty i prowizje aby weszły w skład marży to jest jednej stawki procentowej, której wysokość będzie stała w całym okresie spłaty kredytu. Zamawiający wymaga aby wyłoniony Wykonawca wyraził zgodę na wcześniejszą spłatę kredytu oraz na wykorzystanie tylko części kredytu, jeśli sytuacja finansowa Zamawiającego na to pozwoli. Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie przez Wykonawcę marży za wcześniejszą spłatę kredytu oraz za niewykorzystaną część kredytu. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Termin udostępnienia kredytu - 05 grudnia 2018 r. Karencja w spłacie rat kapitału - do 20 stycznia 2019 r. Spłata rat kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych. Pierwsza rata 20.01.2019 r, ostatnia rata 20.12.2024 r.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf (PDF, 461KB) | 2018-10-15 15:11:19 | 461KB | 268 razy |
2 | Zmiana_ogloszenia_1.pdf (PDF, 423KB) | 2018-11-05 09:51:35 | 423KB | 211 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf | 2018-10-15 15:12:00 | 12.MB | 191 razy |
2 | Zal_1-4_Formularze.zip | 2018-10-15 15:12:15 | 100KB | 162 razy |
3 | Zal_5-15_dokumenty_finansowe.zip | 2018-10-15 15:12:57 | 12.MB | 178 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Zmiana_SIWZ_1.pdf (PDF, 215KB) | 2018-11-05 09:51:58 | 215KB | 211 razy |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | 05_11_2018_09_52_12_Zmiana_SIWZ_1.pdf (PDF, 215KB) | 2018-11-05 09:52:12 | 215KB | 215 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | SKM_C224e18111413350.pdf (PDF, 248KB) | 2018-11-14 13:35:54 | 248KB | 233 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | SKM_C3350181123140600.pdf (PDF, 719KB) | 2018-11-23 14:26:32 | 719KB | 209 razy |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Kredyt_udzielenie_zamowienia.pdf (PDF, 153KB) | 2018-12-18 10:17:02 | 153KB | 216 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Siwek | 15-10-2018 15:11:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Siwek | 15-10-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Siwek | 18-12-2018 10:17:02 |