Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Suchaniu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Wymiana okien i drzwi w budynku świetlicy wiejskiej w Slodkowie

Nr zamówienia:  ZK.340-27/2008.

1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:

1)wymianę 3 okien 1,26 x 1,87 - pozycja 71 przedmiaru,

2)wymianę 3 okien 1,04 x 0,43 - pozycja 72 przedmiaru,

3)montaż podokienników wewnętrznych - pozycja 73 przedmiaru,

4)montaż drzwi dwuskrzydłowych zewnętrznych - pozycja 75 przedmiaru,

5)montaż podokienników zewnętrznych 1,36 - pozycja 95 przedmiaru.

2.Opis drzwi: drzwi aluminiowe, dwuskrzydłowe, skrzydła 90 i 30 cm, wysokość 2,10, kolor brązowy, szkło bezpieczne, 1/3 powierzchni powinna być przeszklona.

3.Opis okien: białe, PCV, kształt zgodny z załączonymi rysunkami projektu budowlanego.

4.Zaleca się aby Wykonawca, przed złożeniem oferty, dokonał pomiarów otworów okiennych i drzwiowych.

5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do specyfikacji: 1) projekt budowlany, 2) przedmiar robót, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

6.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego roboty budowlanej i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru. Serwis gwarancyjny powinien być świadczony nie później niż w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie.pdf (PDF, 145KB) 2008-11-17 15:07:14 145KB 620 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 projekt_budowlany_czesc_5.pdf 2008-11-17 15:16:58 2.1MB 119 razy
2 siwz.pdf 2008-11-17 15:07:49 515KB 158 razy
3 projekt_budowlany_czesc_4.pdf 2008-11-17 15:15:46 1.3MB 119 razy
4 form___oswiadczenie.doc 2008-11-17 15:08:38 70.KB 140 razy
5 przedmiar.pdf 2008-11-17 15:18:15 606KB 134 razy
6 Elewacja.jpg 2008-11-17 15:30:23 168KB 122 razy
7 specyfikacja_techniczna.pdf 2008-11-17 15:19:39 1.8MB 114 razy
8 form__oferta.doc 2008-11-17 15:08:10 85.KB 123 razy
9 projekt_budowlany_czesc_2.pdf 2008-11-17 15:12:55 1.2MB 129 razy
10 wzA_r_umowy.pdf 2008-11-17 15:20:14 83.KB 154 razy
11 projekt_budowlany_czesc_1.pdf 2008-11-17 15:11:57 6.3MB 111 razy
12 projekt_budowlany_czesc_3.pdf 2008-11-17 15:14:45 3.0MB 110 razy
Wynik postępowania
1 oferta_najkorzystniejsza.pdf (PDF, 98.KB) 2008-12-12 10:15:37 98.KB 630 razy
Udzielenie zamówienia
1 ogloszenie_umowy.pdf (PDF, 94.KB) 2008-12-19 14:18:03 94.KB 668 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Siwek 17-11-2008 13:47:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Siwek 17-11-2008
Ostatnia aktualizacja: Mariusz Kucharczyk 19-12-2008 14:18:03