Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Suchaniu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obsługa bankowa budżetu Gminy Suchań i jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2022 roku

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na obsłudze bankowej budżetu Gminy Suchań i jednostek organizacyjnych Gminy Suchań od dnia 01 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. (36 miesięcy). Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Suchań: 1) Gmina Suchań, 2) Szkoła Podstawowa w Suchaniu, 3) Gminna Biblioteka Publiczna w Suchaniu, 4) Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchaniu, 5) Dzienny Dom „Senior-WIGOR” w Suchaniu. W ramach obsługi bankowej Wykonawca jest zobowiązany do: 1) otwarcia rachunków bieżących, rachunków pomocniczych oraz w walutach obcych w okresie obowiązywania umowy, 2) prowadzenia rachunków bieżących, rachunków pomocniczych oraz w walutach obcych w okresie obowiązywania umowy, 3) przyjmowania wpłat gotówkowych własnych i obcych (obejmuje wpłaty podatków i opłat lokalnych oraz innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nie posiadające osobowości prawnej), w tym naliczanie odsetek i kosztów upomnień, 4) sporządzania i udostępniania potwierdzeń dokonywanych operacji na rachunkach bankowych (wyciągi bankowe) na koniec każdego dnia roboczego wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów, wyciągi bankowe dostępne będą następnego dnia po dokonaniu operacji, 5) zapewnienia dostępu do systemu bankowości elektronicznej służącego do realizacji przelewów oraz jego serwisowanie, 6) dokonywania wszystkich przelewów elektronicznych wychodzących od wykonawcy i jednostek organizacyjnych objętych umową, 7) realizowania transakcji płatniczych z wykorzystaniem czeków tradycyjnych lub równoważnych wystawionych przez zamawiającego w formie elektronicznej, składanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej lub na podstawie dyspozycji wypłaty, 8) przechowywania depozytów, 9) wydawania opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek zamawiającego i obsługiwanych jednostek w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia wniosku, 10) wprowadzenia usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych (zgodnej ze standardem IBAN) oraz zapewnienia współpracy tej usługi z zintegrowanym systemem informatycznym zamawiającego, 11) „zerowania” rachunków bieżących jednostek budżetowych Gminy zgodnie z dyspozycjami samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegającego na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunki bieżące Gminy, 12) przeksięgowania w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy na dzień 31 grudnia każdego roku na wskazany przez kierowników jednostek rachunek bankowy dochodów budżetowych. Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu, w każdym roku, odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym jednostki na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy, kredyt będzie ewidencjonowany w rachunku bieżącym budżetu gminy, zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, natomiast każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Informacje dotyczące wielkości zamówienia: 1) dochody, stan na 31.12.2018 r. – 22 143 356,81 zł, 2) wydatki, stan na 31.12.2018 r. – 24 066 497,09 zł, 3) ilość aktualnie obsługiwanych rachunków bankowych: 11 (Gmina – 6, Ośrodek Pomocy Społecznej – 1, Szkoła Podstawowa – 2, Biblioteka Publiczna – 1, Dzienny Dom „Senior-Wigor” – 1), 4) miesięczna szacunkowa ilość wypłat gotówkowych: 135, 5) miesięczna szacunkowa ilość wpłat gotówkowych: 516, 6) miesięczna szacunkowa ilość dokonywanych przelewów: 1305, 7) miesięczna szacunkowa ilość przelewów wewnętrznych i między jednostkami: 30, 8) miesięczna szacunkowa ilość pobranych czeków: 10, 9) ilość stanowisk elektronicznej realizacji przelewów: 3 (Gmina – 1, Ośrodek Pomocy Społecznej – 1, Szkoła Podstawowa – 1).

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogłoszenie o zamowieniu.pdf (PDF, 405KB) 2019-10-30 13:22:52 405KB 44 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Specyfikacja Istotnych Warunkow Zamowienia.pdf (PDF, 16.MB)
Po terminie otwarcia ofert
2019-10-30 13:23:54 16.MB 20 razy
2 Zal1-5_Formularze.zip (ZIP, 120KB)
Po terminie otwarcia ofert
2019-10-30 13:24:09 120KB 15 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 301KB) 2019-11-19 14:29:59 301KB 23 razy
Wynik postępowania
1 Uniewaznienie postepowania na obsluga bankowa.pdf (PDF, 259KB) 2019-11-21 12:23:50 259KB 18 razy
Udzielenie zamówienia
1 Udzielenie_zamowienia_obsluga_bankowa.pdf (PDF, 153KB) 2019-11-22 08:12:04 153KB 27 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Siwek 30-10-2019 13:22:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Siwek 30-10-2019
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Siwek 22-11-2019 08:12:04