Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Miejskiego w Suchaniu

Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Suchaniu, na którą składa się:

1) wymiana wewnętrznych linii zasilających,

2) wymiana tablic rozdzielczych,

3) instalacja gniazd elektrycznych,

4) instalacja oświetlenia (podstawowego, awaryjnego oraz ewakuacyjnego).

Zakres zamówienia obejmuje:

1) piwnicę: a) demontaż, b) instalacja wewnętrzna (oświetlenie, gniazda, pomiary),

2) parter: a) demontaż, b) instalacje wewnętrzne (montaż tablic i zasilania, oświetlenie, gniazda, pomiary),

3) I piętro: a) demontaż, b) instalacja wewnętrzna (montaż tablic i zasilania, oświetlenie, gniazda, pomiary),

4) II piętro: a) demontaż, b) instalacja wewnętrzna (montaż tablic i zasilania, oświetlenie, gniazda, pomiary),

5) powierzchnię najemcy - BANK: a) rozbudowa istniejącej tablicy, b) instalacja wewnętrzna (gniazda, pomiary).

Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SIWZ: 1) dokumentacja projektowa – zał. nr 6, 2) przedmiar robót – zał. nr 8, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 7. 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie o zamowieniu.pdf (PDF, 394KB) 2017-12-06 13:16:48 394KB 26 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf 2017-12-06 13:17:20 7.4MB 27 razy
2 Zal_1-5_formularze.zip 2017-12-06 13:18:37 119KB 22 razy
3 Zal_6_projekt.zip 2017-12-06 13:19:20 11.MB 24 razy
4 Zal_7_specyfikacja techniczna.pdf 2017-12-06 13:19:50 5.6MB 21 razy
5 Zal_8_przedmiar.pdf 2017-12-06 13:20:29 9.6MB 29 razy
6 Zal_9_wzor_umowy.pdf 2017-12-06 13:20:45 436KB 21 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Siwek 06-12-2017 13:16:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Siwek 06-12-2017
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Siwek 06-12-2017 13:20:45