Organizacja i prowadzenie biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywanie dokumentów związanych z czynnościami funkcjonariuszy Straży Miejskiej w zakresie popełnionych wykroczeń na drogach publicznych gminy Suchań

 

1.      Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 

           -  79.50.00.00-9  Dodatkowe usługi biurowe,

           -  34.92.30.00-3  Sprzęt do kontroli ruchu drogowego.          

2.      Przedmiotem zamówienia publicznego organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest realizacja usługi „Organizacja i prowadzenie biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywanie dokumentów związanych z czynnościami funkcjonariuszy Straży Miejskiej w zakresie popełnionych wykroczeń na drogach publicznych gminy Suchań”.

3.      Zakres zamówienia publicznego obejmuje realizację usługi polegającej na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach publicznych w gminie Suchań na podstawie zdjęć pojazdów, wykonanych przez urządzenia samorejestrujące zamontowane na dwóch masztach stacjonarnych na drodze nr 10 w miejscowości Suchań i Wapnica oraz jedno urządzenie mobilne i otrzymanych informacji o właścicielu pojazdu.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie.pdf (PDF, 118KB) 2012-10-16 15:02:25 118KB 590 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf (PDF, 933KB) Po terminie otwarcia ofert 2012-10-22 13:39:06 933KB 539 razy
2 formularze.zip (ZIP, 56.KB) Po terminie otwarcia ofert 2012-10-22 13:39:33 56.KB 414 razy
3 6.wzor_umowy.pdf (PDF, 288KB) Po terminie otwarcia ofert 2012-10-22 13:47:04 288KB 433 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Wyjasnienia1.pdf (PDF, 24.KB) 2012-10-26 09:37:28 24.KB 789 razy
2 wyjasnienie2.pdf (PDF, 2.4MB) 2012-11-29 14:17:59 2.4MB 492 razy
Wynik postępowania
1 Wybor_oferty.pdf (PDF, 367KB) 2012-12-13 13:14:13 367KB 634 razy
Udzielenie zamówienia
1 Udzielenie_zamowienia.pdf (PDF, 105KB) 2012-12-22 10:20:29 105KB 480 razy
2 Sprostowanie ogłoszenia.pdf (PDF, 219KB) 2013-08-28 11:42:11 219KB 455 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Siwek 16-10-2012 15:02:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Siwek 16-10-2012
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Siwek 28-08-2013 11:42:11