Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych
O G Ł O S Z E N I E
Gmina Suchań reprezentowana przez Burmistrza Suchania Stanisławę Bodnar ogłasza, że w związku z realizacją projektu pn. „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych”, nr umowy o dofinansowanie UDA – POKL.09.01.02-32-138/11, zleci wykonanie następujących usług :
Usługa nr 1: Prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym z ryzykiem dysleksji.
Usługa nr 2: Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
Usługa nr 3:Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy.
Usługa nr 4: Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy
Usługa nr 5: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno – przyrodnicze dla uczniów szczególnie uzdolnionych.
Termin realizacji zamówienia 01.11.2011r. do 30.06.2012r.
Kryteria wyboru kandydatów
a. posiada obywatelstwo polskie,
b. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
c. ukończył jednolite studia magisterskie, wyższe studia zawodowe, lub studia podyplomowe i posiada co najmniej trzyletnią praktykę w zawodzie nauczyciela na danym stanowisku;
d. posiada kwalifikacje zgodne z zakresem prowadzonych zajęć;
e. jest nauczycielem czynnym zawodowo;
f. zna środowisko lokalne ucznia oraz sytuację dydaktyczno-wychowawczą szkoły;
g. złoży ofertę cenową za prowadzenie zajęć nie wyższą niż zakładana w projekcie.
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV)
2. List motywacyjny
3. Ofertę cenową za prowadzenie 1 godziny wybranych zajęć (załącznik do pobrania)
4.Kopie dokumentu poświadczającego wykształcenie ( świadectw, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów)
5. Inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Osoby zainteresowane proszone są o składanie dokumentów w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Suchaniu przy ul. Pomorskiej 72, 73-132 Suchań
do dnia 26 października 2011r.
Szczegółowe informacje uzyskać można w siedzibie Zespołu Szkół Publicznych w Suchaniu ul. K.A. Hlonda 1,73-132 Suchań oraz pod nr tel. (91) 5624-012.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
OgA oszenie BIP rekrutacja trenerA w.doc (DOC, 325.50Kb) | 2011-10-17 15:05:46 | 787 | |
ZaA A cznik do ogA oszenia BIP.doc (DOC, 70.00Kb) | 2011-10-17 15:05:46 | 721 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Siwek Data wytworzenia:
21 wrz 2011
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Siwek Data publikacji:
17 paź 2011, godz. 15:05
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Siwek Data aktualizacji:
17 paź 2011, godz. 15:05